Log in
Registreren
  • Over VLP
    • Onze VLP missie
    • Wie is wie?
    • Onze medewerkers
    • Historiek
    • Historische mijlpalen
    • Werkgroepen
  • Identiteit en opvoedingsproject
    • Ons charisma
    • In de sporen van JB De La Salle
    • Aan de slag met onze inspiratie
    • De school als sacrale plek
    • Aandacht voor de meest kwetsbaren
    • Onderwijs met een open kijk
    • Participatief schoolbeleid
    • Inspiratiebundel lasalliaanse pedagogie
    • VLP-nota 'Dragen van een hoofddoek'
  • Begeleidingsdienst
    • De begeleiders op een rij
    • Basisonderwijs
    • Secundair onderwijs
    • Begeleidingsaanvraag Basisonderwijs
    • Begeleidingsaanvraag Secundair Onderwijs
  • Kapel van de Ontluiking
    • Het onzichtbare in beeld - 2020
    • Aanvraag beleving Kapel van de Ontluiking
  • Ons netwerk
    • Scholen
  • Internationaal
    • La Salle wereldwijd
    • Generale Huis (Rome)
    • Internationale vormingen
    • Young Lasallians
  • Prikbord
    • Nieuws
    • Foto's
    • Links
  • Contact
Je bent momenteel hier » Home » Begeleidingsdienst » Basisonderwijs » Schoolbeleid en pedagogisch - didactisch aanbod » De kracht van feedback » Leraren geven feedback aan leerlingen
  • De begeleiders op een rij
  • Basisonderwijs
  • Zingeving en pastoraal
  • Zin in leren! Zin in leven!
  • Schoolbeleid en pedagogisch - didactisch aanbod
  • Het referentiekader onderwijskwaliteit vanuit lasalliaans perspectief - versie 3 mei 2024
  • Brede basiszorg voor leerlingen vraagt bijzondere zorg voor ouders
  • Breed en kansenversterkend evalueren
  • De kracht van feedback
  • Feedback vanuit onze inspiratiebronnen
  • Het schoolteam verkent de kracht van 'feedback'
  • De leraar reflecteert over de eigen onderwijsleerpraktijk 'feedback'
  • Leraren geven feedback aan leerlingen
  • Leraren krijgen feedback van leerlingen
  • Het schoolteam evalueert feedbackprocessen en/of brengt deze in kaart
  • Verantwoord datagebruik
  • Zorgwerking
  • Taalbeleid
  • Stichting Leerpunt
  • Dagen van het Basisonderwijs
  • Secundair onderwijs
  • Begeleidingsaanvraag Basisonderwijs
  • Begeleidingsaanvraag Secundair Onderwijs
 

Leraren geven feedback aan leerlingen

4.1 Fiche 3 - Leraren geven feedback aan leerlingen

4.2 VLP-visietekst en praktijkbundel ‘Breed en kansenversterkend evalueren’

4.3 Fiches ‘Woordelijke feedback’ (InspiLeertool)

4.4 Artikel ‘Feedback’ (Steunpunt Diversiteit en Leren)

4.5 ZILL: leerplandoelen en leergebiedoverschrijdende eindtermen ‘Leren leren’

4.6 Schema ‘Niveaus van feedback’ (Hattie en Timperley)

4.7 Richtlijnen om het leren te verbeteren door feedback - Hattie

4.8 Ontwikkelingsschaal onderwijsinspectie: U5 ‘Feedback’

4.9 Feedback - Onderwijs voor de 21ste eeuw  (Kris Van den Branden)

4.10 Reflectiewijzer ‘Feedback’ (fiche 2)

4.11 ‘Haal meer uit je feedback - 9 tips (Klasse)

4.12 Artikel ‘Samen sterk leren. De ambitie van elke leraar en leerling’ p.22

4.13 Artikel ‘Samen sterk leren. De ambitie van elke leraar en leerling’ p.23

4.14 Artikel ‘Samen sterk leren. De ambitie van elke leraar en leerling’ p.24

4.15 Artikel ‘Samen sterk leren. De ambitie van elke leraar en leerling’ p.25

© 2018 - 2025 Copyright | VLP, Hendrik Placestraat 47, 1702 Groot-Bijgaarden | Deze pagina afdrukken | Cookies | Disclaimer en Privacy
Webdesign