Log in
Registreren
  • Over VLP
    • Onze VLP missie
    • Wie is wie?
    • Onze medewerkers
    • Historiek
    • Historische mijlpalen
    • Werkgroepen
  • Identiteit en opvoedingsproject
    • Ons charisma
    • In de sporen van JB De La Salle
    • Aan de slag met onze inspiratie
    • De school als sacrale plek
    • Aandacht voor de meest kwetsbaren
    • Onderwijs met een open kijk
    • Participatief schoolbeleid
    • Inspiratiebundel lasalliaanse pedagogie
    • VLP-nota 'Dragen van een hoofddoek'
  • Begeleidingsdienst
    • De begeleiders op een rij
    • Basisonderwijs
    • Secundair onderwijs
    • Begeleidingsaanvraag Basisonderwijs
    • Begeleidingsaanvraag Secundair Onderwijs
  • Kapel van de Ontluiking
    • Het onzichtbare in beeld - 2020
    • Aanvraag beleving Kapel van de Ontluiking
  • Ons netwerk
    • Scholen
  • Internationaal
    • La Salle wereldwijd
    • Generale Huis (Rome)
    • Internationale vormingen
    • Young Lasallians
  • Prikbord
    • Nieuws
    • Foto's
    • Links
  • Contact
Je bent momenteel hier » Home » Begeleidingsdienst » Basisonderwijs » Schoolbeleid en pedagogisch - didactisch aanbod » De kracht van feedback » Leraren krijgen feedback van leerlingen
  • De begeleiders op een rij
  • Basisonderwijs
  • Zingeving en pastoraal
  • Zin in leren! Zin in leven!
  • Schoolbeleid en pedagogisch - didactisch aanbod
  • Het referentiekader onderwijskwaliteit vanuit lasalliaans perspectief - versie 3 mei 2024
  • Brede basiszorg voor leerlingen vraagt bijzondere zorg voor ouders
  • Breed en kansenversterkend evalueren
  • De kracht van feedback
  • Feedback vanuit onze inspiratiebronnen
  • Het schoolteam verkent de kracht van 'feedback'
  • De leraar reflecteert over de eigen onderwijsleerpraktijk 'feedback'
  • Leraren geven feedback aan leerlingen
  • Leraren krijgen feedback van leerlingen
  • Het schoolteam evalueert feedbackprocessen en/of brengt deze in kaart
  • Verantwoord datagebruik
  • Zorgwerking
  • Taalbeleid
  • Stichting Leerpunt
  • Dagen van het Basisonderwijs
  • Secundair onderwijs
  • Begeleidingsaanvraag Basisonderwijs
  • Begeleidingsaanvraag Secundair Onderwijs
 

Leraren krijgen feedback van leerlingen

5.1 Fiche 4 - Leraren krijgen feedback van leerlingen

5.2 Mindframe nr.6 ‘Ik geef feedback en help leerlingen die te begrijpen.’ (Hattie en Zierer)

5.3 ‘Feedback verzamelen bij kinderen over eigen lesgeven’ - Startkracht (Word document)

5.4 ‘Feedback verzamelen bij kinderen over eigen lesgeven’ - Startkracht (PDF-versie)

5.5 Instrument ‘Leraren leren van leerlingen’

5.6 Teamgericht aan de slag met feedbackkaarten

© 2018 - 2025 Copyright | VLP, Hendrik Placestraat 47, 1702 Groot-Bijgaarden | Deze pagina afdrukken | Cookies | Disclaimer en Privacy
Webdesign